Bagi meraikan kedatangan tahun baharu kali ini, Jotun tampil dengan sebuah kolaborasi mengujakan, melalui gandingan dengan jenama fesyen tempatan, Christy Ng, membawakan beg tote yang serba unik.
Terkenal sebagai jenama cat, usahasama yang unik ini menonjolkan kewibawaan dan pengaruh Jotun dalam aspek warna, yang merentasi dunia dekor interior hinggalah ke dunia fesyen.
Diilhamkan oleh pigmen-pigmen Jotun yang terulung, beg tote edisi terhad ini menggandingkan tiga warna yang menawan iaitu Tranquil Jotun Blue, Passionate Jotun Red, dan Effervescent Jotun Yellow.
Direka dengan sentuhan daripada pakar fesyen Christy Ng, beg tote ini bakal menyaksikan pemakainya serta kediaman milik mereka lebih menyerlah.
Mencerminkan aspirasi Jotun, usaha sama ini melangkaui dunia produk cat, ia menyulam kehidupan dan personaliti menggunakan bahasa fesyen.
Pengurus Pemasaran Jotun Malaysia & Singapura, Yousra Lemaamer menyatakan, pihaknya amat teruja untuk bekerjasama dengan Christy Ng dalam inisiatif itu.
“Kolaborasi ini membuktikan kami berkongsi kreativiti dan ekspresi kendiri. Bersama-sama, kami berharap untuk mengilhamkan sebuah pendekatan baharu dalam aspek warna dan fesyen.
“Ia juga menandakan sebuah permulaan baharu bagi kedua-dua jenama dan kami harap dapat terus bergandingan dan berinovasi pada tahun 2024 ini,” katanya.
Sementara itu, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif jenama fesyen itu, Christina Ng, berkata pihaknya percaya bahawa gaya itu tidak mempunyai sempadannya.
“Kolaborasi dengan jenama cat seperti Jotun bukan satu perkara yang biasa dan pastinya unik, ia membolehkan kami meluaskan lagi kreativiti dalam aspek warna yang melangkaui fesyen.
“Gandingan ini meraikan semangat individualiti serta menggalakkan orang ramai untuk menerapkan warna dalam segala aspek kehidupan mereka," katanya.
Beg tote edisi terhad ini boleh ditebus atas talian apabila pengguna membelanjakan minimum RM500 ke atas produk-produk cat premium keluaran Jotun yang terdiri daripada cat dalaman Majestic dan cat luaran Jotashield.
Salah satu cat dalaman premium keluaran Jotun ialah Majestic Sense, yang berkeupayaan untuk memperbaiki kualiti udara, membekalkan suasana yang sihat dan menyenangkan untuk didiami.
Produk ini cukup ideal digandingkan bersama cat 2024 Global Colour Collections (GCC 2024) yang baru sahaja dilancarkan pada November lalu.
Cat koleksi GCC 2024 ini terdiri daripada 23 warna untuk menyelami sifat kreatif yang tersemat di dalam diri, menterjemahkan idea dan emosi individu kepada satu bentuk penzahiran visual.
Satu lagi produk utama yang pengguna boleh dapatkan ialah Jotashield Ultra Clean yang mempunyai kebolehan untuk membersihkan dinding bersama hujan.
Ia juga menampilkan ‘Teknologi Anti Kotoran’ yang membuatkan dinding luar kelihatan seperti baru dicat.
Beg tote edisi terhad itu menjadi bukti kepada pengintegrasian antara fesyen dan seni hiasan dalaman, menawarkan pengguna peluang untuk memberi nafas baharu kepada ruang peribadi dan gaya mereka menerusi satu pakej.
Penebusan beg tote ini boleh dibuat sehingga 28 Februari 2024, sementara stok masih ada. Pengguna juga mempunyai pilihan untuk mencetak nama sendiri atau orang tersayang untuk memperibadikan beg tersebut agar ia lebih unik atau untuk dijadikan hadiah.
Pengguna atau peminat fesyen juga boleh melihat sendiri beg tote ini dipamerkan di semua stor Christy Ng di Malaysia.
Maklumat lanjut mengenai kolaborasi eksklusif antara Jotun dan Christy Ng serta beg tote edisi terhad ini boleh didapati di https://www.jotun.com/my-en/decorative/promotion. - Getaran, 15 Januari 2024
Foto : Jotun Malaysia